Er du Sejlsportsligaens nye supersælger?

Sejlsportsligaen optrapper jagten på sponsorer. Det sker via en nyoprettet stilling, hvor opgaven bliver at sælge ligaidéen til nye kommercielle partnere.

Alt i mens Sejlsportsligaen holder sommerpause frem til de næste to stævner i Thisted til august, bliver der arbejdet på de indre linjer med at styrke det kommercielle fundament bag ligaen. Som led i dette opretter Ligaforeningen en ny stilling, hvor hovedopgaven bliver at sælge ideen om Sejlsportsligaen over for nye kommercielle partnere.

Vi søger en dynamisk sælger, som i tæt samarbejde med mig skal være med til at sikre det fremtidige økonomiske grundlag for at drive Sejlsportsliga i Danmark”, forklarer ligaprojektleder Peter Wolsing og fortsætter: ”I Tyskland sidder en hel stab og arbejder udelukkende med Segelbundelsligaens kommercielle aktiviteter. Også i Danmark er vi nødt til at trappe op, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at skabe et tilstrækkeligt bredt og attraktivt tilbud, der kan imødekomme sponsorernes individuelle ønsker og behov. Jobbet rummer store udfordringer. Ingen tvivl om dét. Til gengæld vil jobbet også kunne være et formidabelt afsæt til en karriere inden for salg og markedsføring”, siger Peter Wolsing.

Se jobopslaget her







★ Interview & Portræt

★ Carl Gerstrøm: Hyggeligt samvær er vigtigst for frivilligt...

★ Interview & Portræt

★ Træets mester - portræt af William Jensen

★ Tursejlads

★ Familien Nissen - Afslutning for Højtryk med citater og...

★ Test af sejlbåde

★ Dragonfly 36 sætter ny standard for flerskrog

★ Artikel

★ Unghavn inviterer unge om bord i alt det maritime

★ Artikel

★ Juniorbåden - Grundstenen i dansk sejlsport

★ Test af sejlbåde

★ X-40 - En båd for livet som er yderst velsejlende





Udvalgte artikler *


Produktnyt

Hvis der er noget vi glæder os til...

USA: GM ind på markedet for e-motorer

Der er en ny kat i byen