Stort sponsorat til SUP VM-vinder Casper Steinfath

Casper Steinfath og Thy-virksomhed forlænger stor sponsorkontrakt: SUP-verdensmesteren bliver bølgebryder for IT-virksomheden netIP.

IT-virksomheden netIP med rødder i Thy har forlænget sponsoratet med den fire-dobbelte SUP-verdensmester, Casper Steinfath fra Klitmøller.

Casper Steinfath og IT-virksomheden netIP med rødder i Thy fortsætter parløbet, så Steinfath bliver værdiambassadør for netIP. Med sponsoraftalen kan den fire-dobbelte verdensmester tilknytte et hold omkring sig.

Aftalen ligger på et højere niveau end sidste år og gør en drøm mulig for Casper Steinfath: At tilknytte et hold omkring sig, der blandt andet tager sig af mediekontakt og filmproduktion. Samtidig bliver han tilknyttet som værdiambassadør for netIP.

– Jeg er simpelthen så glad for, at netIP tror så meget på mig, at vi kan indgå en aftale på det her niveau. Sagt med en lidt slidt kliché får vi én plus én til at give tre, siger Casper Steinfath.

Det var på turen over Skagerrak, at jeg fandt ud af, at ingen kan udrette store bedrifter alene. Et godt team er min forudsætning for at vinde mere guld til Thy og resten af Danmark. Tidligere har jeg været en one-man-army. Med netIP bedre om bord bliver vi en lille hær, der rykker ud, siger Casper Steinfath.

Med aftalen knytter netIP Casper Steinfath endnu tættere til it-virksomheden, der sikrer at små og mellemstore virksomheder også kan surfe løs. Den snart 25-årige padler bliver nemlig værdiambassadør for it-virksomheden.

– Det er en stor og vigtig aftale for os. Under forhandlingerne fik vi endnu engang bekræftet, at netIP deler værdier med Casper Steinfath. Når Casper taler om holdets betydning, er vi enige. Når Casper vender nederlag til sejr, som med Viking Crossing 2.0, kan vi se os selv i ham. Det styrker vores fortælling, at Casper udlever sin drøm og gør en forskel på en måde, som vi er enige i. Med aftalen får vi synlighed, og vores medarbejdere er stolte over at arbejde i en virksomhed, der
støtter en af egnens stolte sønner, fortæller leder af marketing hos netIP, Mike Overgaard.

Helt konkret skal Casper Steinfath være en del af netIPs udadvendte aktiviteter. Han skal på roadshow med netIP’s administrerende direktør Carsten Hedemann og kommer til at spille en stor rolle i netIPs elevprogram, så endnu flere unge har lyst til at flytte til Nordvestjylland og arbejde med it. Programmet er netop er indstilling til ‘Dansk Industri – DI PRISEN 2018’, og vinderen afsløres den 18. september.

Det er ikke mindst de imponerende resultater fra VM i SUP i Thy og København sidste år, sejren i det vildeste race nogensinde, Redbull Heavy Water og bedriften over Skagerrak i marts, der har gjort indtryk på netIP, som derfor har valgt at øge støtten til Casper Steinfath.

– Sidste år bakkede vi Casper op i håb om, at han kunne fortsætte sin imponerende udvikling. Det synes vi i den grad, at han er lykkedes med. Derfor er det også en fantastisk følelse, at forlænge den her aftale, siger Mike Overgaard.

Aftalen kommer i hus netop som Casper Steinfath står overfor en af de mest hæsblæsende to uger i sin karriere. I weekenden gælder det DM på Amager Strandpark som sidste test inden EM på Sardinien ugen efter. Og allerede den 15. september vil han forsøge at komme på førstepladsen på verdensranglisten til det andet stop på World Touren, som foregår i New York City.







★ Artikel

★ Lamineret cockpitarm og timevis af lakering

★ Interview & Portræt

★ Portræt: Ny kaptajn ved roret i Dansk Sejlunion - Anders...

★ Test af motorbåd

★ Test: Bayliner V20 - Sjov og rummelig

★ Artikel

★ Vendée Globe: Nedtælling til verdens hårdeste...

★ Artikel

★ Rita IV: En konge værdig

★ Test af motorbåd

★ Test: Delphia 10 Sedan - Slowboat til gode oplevelser

★ Interview & Portræt

★ America's Cup: Dansk civilingeniør stadig en af de mest...





Udvalgte artikler *


Produktnyt

Hvis der er noget vi glæder os til...

USA: GM ind på markedet for e-motorer

Der er en ny kat i byen