offcanvas logo

Henrik Reese: 'Hamburg ist wichtig für uns'

Hanseboot er slut, og de første meldinger lyder på en lille bitte tilbage-gang i antal besøgende, som dog stadig holder sig i niveauet omkring 70.000.

Der var umiddelbart tilfredshed at sport blandt udstillerne, som i år skulle være forsøgskaniner med nye åbningstider, som var mellem kl. 12 og 20.

520 udstillere fra 20 lande, sørgede for at de besøgende kunne opleve 450 både, og i år var der ekstra fokus på ’re-fit’ og udstillingens helhjertede forsøg på at få nye ind i sejlsporten var også populært. Høj prioritering på udstyr, og de store bassin trak mange unge mennesker, som Hanseboot så ansvarligt gør et stort arbejde for at ’fange’, og det var da også en tilfreds projektchef for Hanseboot, Heiko Zimmermann som efter messen udtalte til pressen ’udstillerne fra udstyr, tilbehør og fun-området har været meget tilfredse med udstillingen, og specielt fun-området, hvor nye og unge besøgende finder inspiration, vil vi have mere fokus på i fremtiden, slutter Zimmermann.

Læs merer om Hanseboot i vores trykte udgave af Bådmagasinet, som udkommer ultimo november. 







★ Artikel

★ Har The Ocean Race en holdbar fremtid?

★ Test af sejlbåde

★ Kom billigt og trygt ud at sejle

★ Test af sejlbåde

★ Fire gode både til familie og race

★ Tursejlads

★ Mit melanesiske eventyr: Et krydstogt fra Australien til...

★ Artikel

★ Svenske fyr bliver mere driftssikre

★ Tursejlads

★ Den lille ø med den velbesøgte havn

★ Interview & Portræt

★ Kom tæt på Dansk Sejlunions nye sportschef Peter Hansen

★ Tursejlads

★ Det er en SEJLbåd

★ Test af sejlbåde

★ Holder Hanse hele vejen?





Udvalgte artikler *


Produktnyt

Hvis der er noget vi glæder os til...

USA: GM ind på markedet for e-motorer

Der er en ny kat i byen