Succesen bag mærket Key West er en kollektion med stærk identitet primært indenfor maritim livsstils tøj. Selskabet holder fast i at producere deres varer primært i Europa for at nå bedst mulig flexbilitet ved levering og ensartet kvalitet.
Det Tyske marked har taget rigtig godt imod kollektionen og man har på to sæsoner åbnet over 60 nye butikker. Flere nye markeder er i støbeskeen da eksport er vigtigt for vækst, og selskabets ordrer på Spring Summer 16 kollektionen ser meget lovende ud.
CEO Henrik Aas er begejstret over udviklingen de seneste tre år, og selskabet har fornylig ansat to betydningsfulde medarbejdere.
Sara Keir Wright: Ansat i Maj som ny Head of design. Sara har en lang international karriere bag sig bl.a. som Designer for Converse, Everlast, H&M og senest Burton London. Hun har yderemere haft eget jeanswear brand KEIR og været med til at starte herre branded Norse Projects. Som en ekstra bonus er Sara elite sejler og har derfor en god insigt i kerne kunden.
Lars Christensen: Nyansat i Oktober til at bistå med salg i Danmark og imødekomme den stigende interesse for firmaets prudukter. Lars har senest arbejdet for Fairpoint & Degn hvor han bl.a. solgte Henri Lloyd og før det været selvstændig med egne detail butikker på Sjælland.
I det nye år etablerer Key West nyt og større lager i Fredensborg for at i møde komme den større omsætning og mere effektiv levering til kunderne.