Har du noget elektronik, der driller om bord på din båd? Måske bøvler du med at få opdateret din kortplotter med det seneste BlueChart søkort. Nu kan du få kvalificeret hjælp af Garmins eksperter på området.
Bliv mere fortrolig med din kortplotter - Garmins eksperter viser gerne funktionerne for dig.
På fredag den 30. oktober 2015 gæster Garmin Marine Support ShipShape på Rungsted Havn og den næstkommende fredag den 6. november er det Helsingør Nordhavn, der får besøg. Her er det muligt at få en snak med en af eksperterne mellem 09.00-16.00. Det er også muligt at få en kyndig mand ned i din båd, hvor I kan tale om netop dit problem.
Daniel Witt Correll for Garmin udtaler til Bådmagasinet: "Hele idéen er at komme ud og hjælpe vores nuværende og kommende kunder på havnene. Det er ikke altid, man lige får ringet ind til vores call center for at få hjælp med et produkt. Nu tager vi ud i nogle af de danske havne, hvor vi står klar til at hjælpe. Vi kommer også med glæde ned på bådene, hvor vi kan gennemse og hjælpe med eksempelvis en opdatering af systemet".
Selvom det er relativt sent på sæsonen, og flere sejlere får deres båd på land i disse dage, så beroliger Daniel Witt Correll fra Garmin: "Planen er, at vi gentager det til foråret, hvor vi også kommer rundt til fynske og jydske havne - og jeg kan kun opfordrer jer sejlere til at benytte vores call center, vi vil mægtig gerne hjælpe".