Debatten har udspillet sig flere gange de sidste par år – Har vi i Danmark plads til mere end én stor bådudstilling om året? I en tid hvor alle er økonomisk presset – både bådbranchen og sejlerne, så er det måske tid til at reflektere over, hvordan man kan skabe en bådmesse, der kan matche både branchens og brugernes behov. Bella Center har nu taget konsekvensen, og de er gået i tænkeboks og vil præsentere et nyt koncept for Både i Bella til foråret 2014.
Nye idéer må på bordet
Målet for Bella Centret er at skabe et ekstraordinært oplevelsesunivers, hvor samspillet mellem husets og udstillernes produkter udnyttes i en dynamisk og eventbaseret præsentation for alle besøgende. ''Vi er i gang med et paradigmeskifte på vore messer og udstillinger og vil i fremtiden sammensætte nye produkter, som i højere grad matcher nye trends og dækker kundens behov. Bella Center vil ganske enkelt tilbyde den bedste videns –, oplevelses- og salgsplatform for både udstillere og besøgende. Det er baggrunden for, hvorfor vi har valgt at fokusere endnu skarpere på bådbranchen i foråret 2014 med en relanceret version af vores bådudstilling'' fortæller, Salgs- og marketingdirektør, Jacob Schmidt.
Både i Bella slår næste gang dørene op i en relanceret version fra den 7. til 16. marts 2014.