Sejlsport som folkesport: Hvordan fortæller man om sin sejlads på 2011-sprog?

15,00 DKK

”Det er ikke teknologien, som sætter begrænsningerne – det er kompetencen.” Rasmus Johnsen fra Active Institute fortæller hvad der skal til, hvis man vil formidler sejlsport anno 2011.

Wordpress, Bambuser, Twitter, Facebook. Hvis det du lige har læst, var blevet i trykt i det første nummer af Bådmagasinet, der udkom i 1998, ville det være ren volapyk. Ingen af ordene ville have nogen mening. De fleste har dog taget nettet til sig, og mange sejlklubber har en netside, selv om den ikke altid er lige velfungerende og opdateret. Flere har også taget brugen af smartphones til sig. Og dermed er vi faktisk tilkoblet mulighederne. Udstyret og teknologien er faktisk let tilgængelig for stort set alle.

Pris: 15 kroner / 4 sider. Kilde: Bådmagasinet 06/2011

Kurv

Din kurv er tom!