Sådan retter du en køl ud


Gravko og en ordentlig hammer – det skal der til for at rette torpedoen ud på Telefonica Blue. Det var dog ikke nok. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Ukrudtsbrænderne kom også i brug. Blyet bliver varmet op og glattet med en hammer. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

En gravko bruges i første omgang for at få bøjet bagenden af torpedoen på plads. Skipper Bouwe Bekking i mørk jakke ser på. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Det sidste bukkes på plads med en gaffeltruck. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Det forvredne bly jævnes med hammer og mejsel. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Boltene i bunden af torpedoen bliver også tjekket. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />








★ Artikel

★ Lamineret cockpitarm og timevis af lakering

★ Interview & Portræt

★ Portræt: Ny kaptajn ved roret i Dansk Sejlunion - Anders...

★ Test af motorbåd

★ Test: Bayliner V20 - Sjov og rummelig

★ Artikel

★ Vendée Globe: Nedtælling til verdens hårdeste...

★ Artikel

★ Rita IV: En konge værdig

★ Test af motorbåd

★ Test: Delphia 10 Sedan - Slowboat til gode oplevelser

★ Interview & Portræt

★ America's Cup: Dansk civilingeniør stadig en af de mest...





Udvalgte artikler *


Produktnyt

Hvis der er noget vi glæder os til...

USA: GM ind på markedet for e-motorer

Der er en ny kat i byen