Sådan retter du en køl ud


Gravko og en ordentlig hammer – det skal der til for at rette torpedoen ud på Telefonica Blue. Det var dog ikke nok. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Ukrudtsbrænderne kom også i brug. Blyet bliver varmet op og glattet med en hammer. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

En gravko bruges i første omgang for at få bøjet bagenden af torpedoen på plads. Skipper Bouwe Bekking i mørk jakke ser på. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Det sidste bukkes på plads med en gaffeltruck. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Det forvredne bly jævnes med hammer og mejsel. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Boltene i bunden af torpedoen bliver også tjekket. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />








★ Artikel

★ Teknologi fra 'superyachts' på vej til danske sejlere

★ Artikel

★ Konkurs efter mislykket rekonstruktion

★ Artikel

★ Sejlsporten tester nye formater for OL 2028

★ Gør det selv

★ Få båden sikkert på land - og gode råd til dit mastetjek

★ Interview & Portræt

★ Carl Gerstrøm: Hyggeligt samvær er vigtigst for frivilligt...

★ Interview & Portræt

★ Træets mester - portræt af William Jensen

★ Tursejlads

★ Familien Nissen - Afslutning for Højtryk med citater og...

★ Test af sejlbåde

★ Dragonfly 36 sætter ny standard for flerskrog





Udvalgte artikler *


Produktnyt

Hvis der er noget vi glæder os til...

USA: GM ind på markedet for e-motorer

Der er en ny kat i byen