Sådan retter du en køl ud


Gravko og en ordentlig hammer – det skal der til for at rette torpedoen ud på Telefonica Blue. Det var dog ikke nok. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Ukrudtsbrænderne kom også i brug. Blyet bliver varmet op og glattet med en hammer. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

En gravko bruges i første omgang for at få bøjet bagenden af torpedoen på plads. Skipper Bouwe Bekking i mørk jakke ser på. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Det sidste bukkes på plads med en gaffeltruck. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Det forvredne bly jævnes med hammer og mejsel. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />

Boltene i bunden af torpedoen bliver også tjekket. Foto: María Muina/Equipo Telefonica.

            <br />








★ Interview & Portræt

★ Det nye sort hos Elvstrøm Sails hedder XYLO

★ Artikel

★ Underminerer ORC sin egen måleregel og renommé?

★ Test af motorbåd

★ XO EXPLR 44 - Alu-skrog i militær kvalitet med civil elegance

★ Artikel

★ 400 sømil i en solcelledrevet serieproduceret båd

★ Test af sejlbåde

★ Spændende balance mellem sejlglæde, fart og komfort

★ Interview & Portræt

★ H.C. Hansen: Vigtig stemme i dansk sejlsport

★ Artikel

★ To danske favoritter blandt årets bedste både i Europa





Udvalgte artikler *


Produktnyt

Hvis der er noget vi glæder os til...

USA: GM ind på markedet for e-motorer

Der er en ny kat i byen